Algemene leveringsvoorwaarden

Als eigenaar van deze webshop is het ons streven om klanten niet te hoeven wijzen op onze algemene voorwaarden. We willen graag op een normale en nette manier zaken doen. Mocht er onverhoopt iets mis zijn met de kwaliteit van onze diensten, lossen we dat ook graag persoonlijk met je op. Het is ons doel dat jij veel plezier kan beleven van je bestelde artikelen.

Heb je een vraag of opmerking? Neem dan graag contact met ons op.

Voorwaarden

Voorwaarden van We Do Create V.O.F. (hierna te noemen We Do Create) voor levering van producten.

1. Toepasselijkheid
lid a. Deze leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen welke de afnemer bij We Do Create plaatst.

lid b. Indien de afnemer naar zijn algemene inkoopvoorwaarden verwijst, zijn die voorwaarden niet van toepassing tenzij hiermee uitdrukkelijk schriftelijk is ingestemd.

lid c. Onder afnemer wordt elke natuurlijke persoon of rechtspersoon bedoeld, welke een bestelling plaatst bij We Do Create hetzij via de website hetzij rechtstreeks aan het adres van We Do Create.

lid d. We Do Create behoudt zich het recht voor deze voorwaarden te wijzigen of aan te vullen.

lid e. Bij bestelling geeft de afnemer aan akkoord te gaan met deze voorwaarden van We Do Create.

2. Totstandkoming overeenkomsten
lid a. Na het plaatsen van een bestelling gaat We Do Create ervan uit dat een overeenkomst tot levering en afname is aangegaan.

lid b. We Do Create heeft behoudt zicht het recht voor om deze overeenkomst op te zeggen indien de afnemer zich niet houdt aan de bepalingen van deze voorwaarden.

3. Prijzen
lid a. Alle prijzen zijn uitgedrukt in Euro’s, in overeenstemming met de wettelijke voorschriften hieromtrent. Alle zijn prijzen inclusief BTW tenzij anders expliciet vermeld. Al onze prijzen op de webpagina’s zijn onder voorbehoud in verband met prijsveranderingen. Als er een prijsverandering is opgetreden wordt u automatisch bericht voordat uw bestelling wordt verzonden.

lid b. De afnemer is de prijs verschuldigd die in welke publicatie van We Do Create dan ook is opgenomen.

lid c. In geen van de genoemde productprijzen zijn de verzend en orderkosten opgenomen.

4. Betaling en Levering
lid a. U kunt als afnemer betalen middels iDeal, Bancontact (België), PayPal of met een directe bankoverschrijving.

lid b. Bestellingen worden zo snel mogelijk afgeleverd na ontvangst van de volledige order.

lid c. Indien een product dat tijdelijk niet op voorraad is door de afnemer wordt besteld, zal worden aangegeven wanneer het product weer beschikbaar is.

lid d. Leveringen vinden plaats op het door de afnemer tijdens de totstandkoming van de overeenkomst opgegeven adres.

lid e. Er kan via deze webshop enkel geleverd worden op adressen in Nederland en België. Voor levering in andere landen neemt u contact met ons op.

5. Recht op retour
lid a. De afnemer is verplicht de producten onmiddellijk na ontvangst nauwkeurig te inspecteren.

lid b. Wanneer producten bij u beschadigd aankomen, is We Do Create alleen verantwoordelijk als de producten door u aantoonbaar niet goed verpakt verzonden zijn. In ieder ander geval stelt u zelf de transporteur aansprakelijk.

lid c. Wanneer producten door u aantoonbaar niet van een acceptabele kwaliteit zijn, kunt u het betreffende product omruilen of retourneren.

lid d. De kosten voor het retourneren van de beschadigde producten vanwege geen goede verpakking of producten van een niet acceptabele kwaliteit zijn voor rekening van We Do Create. Er is geen retourbon bij de levering inbegrepen. Deze kunt u ontvangen door de retourprocedure te doorlopen. Wij retourneren het aankoopbedrag en de verzendkosten.

lid e. Je hebt volgens de Nederlandse wet recht op retourrecht. Dit recht geeft jou de mogelijkheid om zonder verklaring een deel of de volledige bestelling terug te sturen. De retour termijn is door de wet vastgesteld op 14 dagen vanaf het moment dat je het product hebt ontvangen. Na aanmelding van retour, moet het product binnen 14 dagen naar ons retour gestuurd worden. Volg onze retourprocedure om dit proces te starten. Bij een retour storten wij binnen 3 dagen na ontvangst het aankoopbedrag terug.

lid f. Artikelen die op order specifiek gepersonaliseerd worden (bijv. naamborden) kunnen niet geretourneerd worden wanneer lid b of c niet van toepassing zijn.

lid g. De transportkosten voor het retourneren van de producten zijn als lid b en lid c niet van toepassing zijn, voor rekening van de afnemer.

lid h. Na ontvangst van uw geretourneerde product, storten wij het aankoopbedrag van de artikelen terug op uw rekening. De gemaakte verzendkosten worden niet teruggestort, tenzij lid b of lid c van toepassing is.

lid i. Bij ontvangst van retour zal We Do Create de producten inspecteren. Wanneer blijkt dat deze enige vorm van schade hebben en daardoor niet meer verkoopbaar zijn, stellen wij u op de hoogte en ontvangt u het aankoopbedrag niet retour.

6. Klachtenregeling

lid a. De ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. 

lid b. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.  

lid c. Wij zijn aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl) waar u terecht kunt met klachten. Deze zal gratis bemiddelen. U kunt ons lidmaatschap controleren via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft u de mogelijkheid om u klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door u betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr). 

versie januari 2022